7 نکته مهم در تنظیم قرارداد کار

مطابق با قانون کار ، توافق می تواند بصورت شفاهی یا کتبی باشد اما در قرارداد کتبی است که وظایف و تعهدات ظرفین ، مبلغ قرارداد ، مدت و … مشخص و درج می شود در این مطلب 7 نکته مهم در تنظیم قرارداد کار را با شما عزیزان به اشتراک می گذارم با من در بیمه جو همراه باشید :

7 نکته مهم در تنظیم قرارداد کار
قرارداد کار می تواند برای مدت موقت و یا غیرموقت (دائم) باشد پس مدت قرارداد 1 روز ، 1 هفته ، 1 ماه بیشتر و یا کمتر نمی تواند درنظر گرفته شود
قرارداد آزمایشی ، 89 روز و یا کمتر از 3 ماه که نیازی به بیمه گردن کارگر و حقوق قانونی نباشد نداریم
دوره آزمابشی مربوط به قراردادهای دائم است و حداکثر 3 ماه خواهد بود
در کارهایی که طبیعت آنها جنبه مستمر دارد درصورتیکه مدتی در قرارداد ذکر نشود دائمی تلقی می شود
توافق شفاهی با توجه به عدم درج تاریخ خاتمه در مشاغل مستمر قرارداد دائم تلقی می شوند
شماره حساب کارگر در قرارداد درج شود و حتما حقوق و مزایا به حساب اعلامی بنام شخص کارگر باشد
درصورتیکه کارگر باید به ماموریت برود حتما در قرارداد و یا توافقات بعدی ذکر و از کارگر تائید اخذ شود درغیراینصورت می تواند قبول نکند.
توجه : برای جلوگیری از اختلاف، جرائم و هزینه های مالی و زمانی از قرارداد و رسیدهای کتبی اصولی استفاده کنید
همه آنچه که در کسب و کار باید داشته باشید شامل قراردادهای کار ، رسیدهای تسویه حساب ماهانه و پایان کار و فرمهای حوزه مالی اداری در بسته جامع نمونه قراردادها و فرمها براساس آخرین تغییرات و فایل قابل ویرایش طراحی و تنظیم شده است
جهت سفارش بر روی لینک زیر کلیک کنید
بسته جامع نمونه قراردادها و فرمها با تخفیف ویژه
مشاوره تخصصی با تعیین وقت از طریق شماره زیر انجام می شود
02128429192
دیدگاهتان را بنویسید