نحوه فعالسازی کد کارگاه بیمه
آگوست 8, 2019
ارسال شده توسط bimejo
5.35k بازدید
حتما می دانید که کارفرما پس از ثبت یک شرکت باید با مراجعه به نزدیک ترین شعبه بیمه محدوده فعالیت خود کد کارگاه بگیرد. برای این کار بایستی با مراجعه به واحد درآمد شعبه و تایید آدرس ، فرم تشکیل پرونده مطالباتی را تکمیل و به همراه مدارک شامل : اساسنامه ، آخرین تغییرات ، اجاره نامه با کد رهگیری ، پرینت حساب از شرکت ، مدارک شناسائی مدیر و … به کارشناس درآمد تحویل تا بازرس جهت بازدید از شرکت به محل شما مراجعه کند. بعد از آن ظرف حداکثر 30 روز کدکارگاه ابلاغ و با ثبت نام پرسنل شاغل ، کارگاه فعال خواهد شد. در ویدئوی زیر نحوه فعالسازی کارگاه را مشاهده خواهید کرد.
مدیران و صاحبان محترم شرکتها جهت مشاوره با تلفن زیر تماس حاصل فرمائید
09127178818
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
حسابرسی بیمه چیست؟
حسابرسی بیمه یا بازرسی از دفاتر قانونی در حال حاضر یکی از چالش های اصلی...
چگونه سریعتر و بدون پرداخت یک ریال مفاصاحساب بگیریم؟
طبق ماده 38 تامین اجتماعی در زمانی که به هر علت (زمانی ، مالی و...
حق اولاد سال 1402 کارگران مشمول قانون کار
حق اولاد یا کمک عائله مندی به کارگرانی که دارای فرزند و سابقه بیمه پردازی...
مینی دوره رایگان حسابرسی بیمه
بطور کلی حسابرسی بیمه یا بهتر بگوییم بازرسی از دفاتر قانونی از کارگاه هایی بعمل...
حل مشکل نرم افزار لیست بیمه در سال 1400
در سال 1400 سازمان تامین اجتماعی فایل آپدیت نرم افزار لیست بیمه را منتشر کرد...
جزئیات افزایش حقوق سال 1400
در ویدئوی زیر می تونید جزئیات کامل افزایش دستمزد و حقوق سال 1400 را مشاهده...
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام بازرس بیمه میگن که ادرس شما صحیح نیست چه کار باید کنیم ؟
سلام
مجدد به واحد بازرسی مراجعه توضیح بدهید شاید آدرس شما مفهوم نباشد مثلا بعضی از ساختمانها دارای مغازه هستند و واحدهای اداری داخل ساختمان بعد از مغازه ها شماره گذاری شده و مامور بازرسی با آدرس ثیتی مغایرت تلقی می کند