مدارک لازم جهت مفاصا حساب تامین اجتماعی

خانه » بیمه تامین اجتماعی » مدارک لازم جهت مفاصا حساب تامین اجتماعی

مدارک لازم جهت مفاصا حساب تامین اجتماعی

4.9 (97.14%) 7 votes

مدارک لازم جهت مفاصا حساب تامین اجتماعی چه می باشد؟

سوالات بسیاری از من درخصوص مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی و مدارک لازم جهت مفاصا حساب تامین اجتماعی پرسیده می شود. درخصوص مفاصاحساب بیمه قبلا مطالبی رو خدمت شما عزیزان ارائه کرده بودیم در این مطلب عی می کنم به تمام سوالات شما بیمه جویان محترم که از طریق راه های ارتباطی با ما مطرح کرده اید پاسخ بدهم. لطفا با بیمه جو همراه باشید.

 

مراحل درخواست مفاصا حساب بیمه

زمانیکه قراردادی برای انجام کار منعقد می کنید که در آن صحبت از کسور سپرده بیمه از پرداخت به شما و ارائه مفاصاحساب بیمه در پایان قرارداد می شود می بایستی از کارفرما برای سازمان تامین اجتماعی و شعبه محل اجرای کار معرفی نامه بگیرید و بهمراه تصویر قرارداد و مدارکی که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد به واحد درآمد مراجعه نمائید.

 

مطالعه کنید :  هر آنچه درخصوص بیمه مشاغل آزاد باید بدانید

نمونه نامه درخواست ردیف پیمان

متن معرفی نامه چطور باشد؟ فقط کافیست کارفرما ، پیمانکار را بابت قرارداد شماره … مورخ … به شعبه جهت اخذ ردیف پیمان معرفی نماید و در پایان قرارداد باید ، با نامه ای که صورت وضعیت پیوست می باشد و در آن مشخصات قرارداد شامل : شماره قرارداد و تاریخ – تاریخ شروع و پایان – مبلغ ناخالص کارکرد – نفرات شاغل در پیمان (اگر ردیف نگرفتید) – درصد مکانیکی و غیرمکانیکی را جهت محاسبه و صدور مفاصا حساب تحویل کارشناس درآمد دهید.

 

مدارک لازم جهت اخذ ردیف پیمان

معرفی نامه کارفرما به سازمان تامین اجتماعی

تصویر قرارداد

اساسنامه

آخرین تغییرات

کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل 

تکمیل فرم ابلاغ الکترونیک

 

مطالعه کنید :  چقدر درباره ماده ٩٠ قانون تامین اجتماعی میدانید؟

پس از گرفتن ردیف پیمان و لینک شدن آن به سامانه ارسال لیست، می بایستی پرسنل شاغل در قرارداد با مراجعه به شعبه در آن ردیف پیمان ثبت نام نمایند ودر پایان ماه بعد لیست ماهیانه پرسنل شاغل را ارسال نمائید.

 

نمونه نامه درخواست مفاصا حساب بیمه

پس از اتمام قرارداد باید از کارفرما نامه اتمام قرارداد بگیرید که همانطور که در بالا اشاره شد مشخصات قرارداد را بهمراه صورت وضعیت نهائی بایستی به قسمت درآمد و کارشناس خود تحویل دهید.

کار شما تمام است و کارشناس باید نسبت به محاسبه حق بیمه قرارداد اقدام و آن را بصورت الکترونیک به شما ابلاغ نماید. پس از ابلاغ درصورتیکه به آن اعتراضی ندارید باید از شعبه فیش پرداخت بگیرید و از طریق عابر بانک رفاه پرداخت کنید. رسید پرداختی را به کارشناس بدهید تا نسبت به صدور مفاصاحساب اقدام نماید. بعد از چند روز بسته به شلوغی و خلوتی شعبه مفاصاحساب آماده است و می توانید با مهر شرکت آن را دریافت کنید.

 

مطالعه کنید :  مفاصاحساب بیمه چگونه صادر می شود؟

برگه مفاصا حساب بیمه

نمونه برگه مفاصاحساب بیمه را در زیر مشاهده می کنید.

 

مدارک لازم جهت مفاصا حساب تامین اجتماعی

 

چگونه بدون پرداخت یک ریال مفاصاحساب بگیریم؟ کلیک کنید

مفاصاحساب بیمه

مدارک لازم جهت مفاصا حساب تامین اجتماعی

توسط | 1397/5/10 14:41:16 تیر 20ام, 1397|بیمه تامین اجتماعی, مفاصاحساب|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

سوالی دارید یا به مشکل خوردید ؟

همین حالا تماس بگیرید